sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Luonto


Eilen kun olin ollut poimimassa sieniä tunnin, löysin itseni toisen talon pihalta. 

Siellä ei näkynyt ketään joten päätin poimia pari maukasta sientä pihasta. Silloin talosta tuli ulos mies joka huusi:

-Mitä ****** sinä luulet tekeväsi ?!

No minä vastasin että olen sieniä poimimassa. No hän meinasi ettei toisten pihalta saa poimia sieniä. Kysyin että mistä sellainen käsitys on tullut että ei saisi sieniä poimia. Hän kertoi minulle joistakin "Jokamiehenoikeuksista". Siinä muka sallitaan sienten poimiminen, MUTTA ei toisten pihalta! Voitteko uskoa! No minä jätin sitten sienet siihen ja lähdin kotia. Kotona googlasin Jokamiehenoikeudet ja kappas vain äijä olikin oikeassa!


4 kommenttia:

  1. OHO!
    Mistä sienestä pidät? Mitä nuo jokamiehenoikeudet ovat sitten? Minä vain poimin sieniä missä minä haluan poimia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve! Kaikki sienet käyvät. Jokamiehenoikeuksista voit lukea täältä.
      Kyllä minäkin ne sienet poimin mistä haluan!

      Poista
    2. Harmi ettet saanut kunnolla pataan :P

      Poista
    3. En nytt oikein ymmärä mitä yrität sanoa, mutta sain kyllä aika monta sientä pataani!

      Poista